Translate

Creative Commons

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Eco-Mama està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

Creative Commons

dissabte, 15 de febrer del 2014

Minihamburgueses de mil verdures amb pollastre

Fa uns dies que torno a estar molt cuinetes i no puc parar de provar cosetes...

Ahir per sopar, el papa den Roc volia alguna cosa una mica menys sana del normal, del rollo hamburgueses i em vaig dir: - faré un invent sa però bo alhora! i l'invent va sortir tan bé que em sembla que ho farem per sopar tots els divendres.





INGREDIENTS

4 pastanagues petites
1 ceba gran
1 pebrot verd italià
1/2 pebrot vermell petit
300 grams de carn picada de pollastre
Alfàbrega
Sal d'herbes (herbamare) pots usar sal normal (no recomanable a menors d'un any)


En una picadora, piquem totes les verdures (o les rallem) i les barregem en un bol amb la carn picada, l'alfàbrega i una mica de sal d'herbes. Barregem bé i deixem reposar uns 15 minuts perquè es barregin els sabors.

Amb les mans humitejades amb aigua, agafem porcions de massa i fem les formes (hamburgueses, mandonguilles, cors...) i les fem en una paella o al forn.

Jo vaig fer meitat i meitat i, com no m'agraden els fregits, els vaig posar en una paella antiadherent amb un chorret d'oli i les vaig fer a foc molt lent, triguen una miqueta però queden molt saboroses.

Ja veieu que són molt senzilletes de fer, ja m'explicareu si les feu .

Bon profit







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada