Translate

Creative Commons

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra de Eco-Mama està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

Creative Commons

dijous, 12 de desembre del 2013

Estima allò que fas i no tindras ni un sol dia de feina / Ama lo que haces y no tendrás ni un solo día de trabajo


M'encanta el que faig, em sento molt afortunada i satisfeta, sé que he trobat allò amb el que vull dedicar tota la meva vida (poc a poc, encara queda, però estic en camí). Eco-Mama m'omple i em fa sentir feliç, acompanyada, útil... (quina sensació més meravellosa la de sentir-se útil)
Avui he passat un matí molt bonic en el CAP de la Bisbal, envoltada d'unes mares (i pare) fabuloses i una llevadora especial, tendra i sensible (gràcies Mireia, Bruna i Roser per la invitació) i no puc deixar de pensar en aquesta frase tan bonica de Confucio "Troba un treball que t'agradi i no tornaràs a treballar ni un sol dia de la teva vida." I és veritat, quan fas el que t'agrada, amb passió i estimes el que fas, no estàs treballant, estàs vivint.
M'encanta estar tot el dia envoltada de mamis i nadons, aprenc molt amb elles i d'elles... sempre em quedo amb ganes de més, sempre em falten hores, sempre repetiria,  sempre em quedaria parlant... m'encanta organitzar trobades, fer tallers, xerrades, presentacions... però sobretot m'encanta estar amb elles i que elles em parlin i escoltar i parlar amb elles.... sempre tenen tant a dir... i tot el que diuen és tan intens, tan important...
No hi ha dues històries iguals i si una em commou l'altra més... totes són especials, totes són úniques, totes són importants... el que em falta és temps, temps per estar amb totes...
Un petó molt gran a totes les mares que hi ha en la meva vida, mil gràcies per compartir amb mi el vostre temps, les vostres experiències, les vostres inquietuds, les vostres preocupacions, les vostres alegries...
GRÀCIES PER DEIXAR-ME FORMAR PART DE LES VOSTRES VIDES i per formar part de la meva.
—-----—------—------—-----—
Me encanta lo que hago, me siento muy afortunada y satisfecha, sé que he encontrado aquello a lo que me quiero dedicar toda la vida (poquito a poco, aún queda, pero estoy en camino). Eco-Mama me llena y me hace sentir feliz, acompañada, útil... (qué maravillosa sensación la de sentirse útil)
Hoy he pasado una mañana muy bonita en el CAP de La Bisbal, rodeada de unas madres fabulosas y una comadrona especial, tierna y sensible (gracias Mireia, Bruna y Roser por la invitación) y no puedo dejar de pensar en esa frase tan bonita de Confucio "Encuentra un trabajo que te guste y no volverás a trabajar ni un sólo día de tu vida." Y es verdad, cuando haces lo que te gusta, con pasión y amas lo que haces, no estás trabajando, estás viviendo.
Me encanta estar todo el día rodeada de mamis y bebés, aprendo mucho con ellas y de ellas... siempre me sabe a poco, siempre me faltan horas, siempre repetiría,  siempre me quedaría hablando... me encanta organizar encuentros, dar talleres, charlas, presentaciones... pero sobre todo me encanta estar con ellas y que ellas me hablen y escuchar y hablar con ellas.... siempre tienen tanto que decir... y todo lo que dicen es tan intenso, tan importante...
No hay dos historias iguales y si una me conmueve la otra más... todas son especiales, todas son únicas, todas son importantes... lo que me falta es tiempo, tiempo para estar con todas...
Un beso muy grande a todas las madres que hay en mi vida, mil gracias por compartir conmigo vuestro tiempo, vuestras experiencias, vuestras inquietudes, vuestras preocupaciones, vuestras alegrías...
GRACIAS POR DEJARME FORMAR PARTE DE VUESTRAS VIDAS y por formar parte de la mía.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada